YOLDA NASIL FLÖRT KAPTIRDIM

    Liseden mezun olmuştum ve üniversiteye başlayacaktım. Tabi insanda bir heyecan oluyor o zamanlar, daha okula gelmemize 1-2 hafta var bizi bir whatsapp grubuna aldılar. Bilen bilir o grupların amacı yok efendim gelenler kendisini rahat hissetsin, birbirlerine alışsınlardan ziyade 'Bakalım gelen tipler nasılmış'tır. Genel bir yeni dönem tip ortalamasına bakılır, duruma göre avlar belirlenir. Benim de tam hızlı zamanlarım, 12 bitince festivallere gidilmiş, bol bol flört edilmiş, çeşitli kaşarlıklar yapılmış ama okula girerken bir söz verilmiş: Okulda usturuplu olacaksın Ari, iş güvenliği önemli!
    Tamamen ego tatmini olması amacıyla birkaç gruba girmişiz biz de tabii ki. Ee genciz güzeliz yazanımız da olmuyor değil. Bir gün bu gruplardan birinde birileri konuşuyor ama üst dönemlerden belli. Benim de hep gözüm yükseklerde olmuştur, idealist biriyim, hemen bir iki şey yazıp konuya dahil oldum ama çok da abartmıyorum; cool olalım azacık. Neyse öyle böyle derken bu çocuk yazdı bana özelden. Bende bir havalara uçma, bir göt kalkması aman aman. Piercing bahanesiyle başladık biz konuşmaya, oradan dövme konusu açıldı derken ikimizde de sanki ruh eşini bulmuşuz, hep seni aramıştım edaları.. Sabah-akşam konuşuyoruz biz, e dedik iş böyleyken buluşalım.
    Ben hiç çıtı pıtı zayıf karılardan olmadım, balık etli tabiri caizse koca götlü biraz da yerden bacaklı sayılabilecek bir tipim. Malum boyumuz 157. Çocuğu daha sadece instada falan görmüşüm ama anladığım kadarıyla 3.sınıf, 190 küsür, incecik, telefon konuşmalarından yola çıkarak da nasıl denir yayvan bir konuşması var.. Haiiiiiy(Hi), baiiiiy(bye) diye konuşuyor yani. Anlayacağınız zaten başta hiç enjoy bir uyum yok ortada. Neyse efendim biz Kadıköy'de buluşucaz. 
    Bir yarım saat bekletilme sonucunda biz rıhtımda buluşuyoruz. Boy farkı fena, garip bir buluşma, karşı taraf deli gibi yol gelip trafiğe takıldığı için mutsuz falan. Biz koyulduk yola, piercingciye gidiyoruz.-iyi bir date içinde olmazsa olmazım piercingci çünkü lol- Yolda bir kızla karşılaştık, güzelce bir kız. Hele fiziği uf yani maşallah. Bu kızı yanımıza çağırdı, kız da arkadaşıyla birlikteydi gelirim falan yaptı ama ben şoklardayım tabii, ne demek başkasını çağırmak ne demek. Kızı geçtik başladı kızdan bahsetmeye, işte o da bizim okuldanmış 4. sınıfmış bilmem ne. Biz piercingciye girdik, orada da bana işte senin de şuranı delelim burana şunu yapalım baskıları. O sırada piercingci amca bu kız ne kadar neşeli sevgilin mi falan diye soruyor Mert'e. Bende ses soluk yok. Mert hayır ya, sevgili düşünmüyorum şu aralar falan ayakları derken kız da yanımıza geliyor. 
    Orada bu ikisi de bir yerlerini deldiriyorlar derken biz kızın göğüsünde de piercing olduğunu öğreniyoruz ama kıyamam piercingin toplarından biri yokmuş. Mertciğim, günün kahramanı, hemen kendi eski piercinginin birinin topunu veriyor kıza. Amcamızla kız odaya giriyorlar, piercing topu yerleştiriliyor. Ben hala olayın abukluğundayım ama artık ben de salmışım ilk buluşma, date bilmem neyi, aşşağıdaki dövmeciyi falan kesiyorum. Ortam kim kime güm güme.. Bir yandan da hiç bu kadar kötü bir flört bitişi yaşamadığımı falan konuşuyorum kendi kendime ve telefondan kızlara rapor veriyorum. Durumlara kızlar da şaşkın, biri nöbette bekliyor durum çok kötü olursa arayıp hemen gel ayaklarına girmek için.
     Biz böyle üçlü olarak günü geçiriyoruz. Yolda üniversitenin nasıl bir orji ortamı olduğunu falan dinliyorum, iş güvenliği düşüncesi falan filan salıyorum hepsini, anlaşılan bizim okul çok modern, çok seksli, normların olmadığı büyülü bir yermiş. 
     Sonuç ne mi oluyor.. Okula başladığım gün kızla karşılaşıyorum. Sarılıyoruz, biraz sohbet ediyoruz. Sonra bana diyor ki 'Biz Mert'le offical olduk. Sen de bu işin ana elemanlarındansın sonuçtaaa.' Daha sonralarda Mert'le Starbucks sırasında karşılaşıyoruz. Meğer kızla daha önceden hiçbir şey yokmuş aralarında, benle buluştukları gün sevişmişler -bu bilgi için tekrardan çok teşekkür ederim-. Neyse diyorum, piercingcide çok merak etmiştin görmüşsündür artık nipple piercingi.. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HER BLOG BİR MERHABAYLA BAŞLAR